REKLAMA
Znaleziono 1782 wyników
Jaka przyszłość czeka 900 osób zatrudnionych w Rafako S.A.? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Jaka przyszłość czeka 900 osób zatrudnionych w Rafako S.A.? [FILM]
Co dalej z walczącą z problemami finansowymi firmą Rafako S.A. z Raciborza w województwie śląskim, jednym z największych pracodawców w mieście i okolicach i jedną ze strategicznych spółek dla polskiej gospodarki? Jaki los czeka 900 pracowników tej spółki?
Polskie porty morskie biją rekordy. Ambitne plany inwestycyjne na przyszłośćartykuł
Pokaż artykuł
Polskie porty morskie biją rekordy. Ambitne plany inwestycyjne na przyszłość
Rekordowe wyniki polskich portów morskich za rok 2024 i ambitne plany inwestycyjne na kolejne lata to główne tematy konferencji ministra infrastruktury Dariusza Klimczaka oraz wiceministra infrastruktury Arkadiusza Marchewki, która odbyła się 9 stycznia 2024 r. w Warszawie.
Jaka przyszłość czeka zabytkowy Dworzec Nadodrze we Wrocławiu? [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Jaka przyszłość czeka zabytkowy Dworzec Nadodrze we Wrocławiu? [FILM+ZDJĘCIA]
Co dalej z zabytkowym, historycznym Dworcem Nadodrze we Wrocławiu? Jaka przyszłość czeka ten drugi co do wielkości (czynny) dworzec w stolicy Dolnego Śląska? Jakie plany ma jego obecny właściciel, katowicka firma DL Invest Group, która kupiła ten obiekt w 2022 roku? Wiemy, jak zmieni się obiekt i co w nim powstanie.
KPO dla ElectroMobility Poland: inwestycja, która pracuje na przyszłość Polskiartykuł
Pokaż artykuł
KPO dla ElectroMobility Poland: inwestycja, która pracuje na przyszłość Polski
— Hub ElectroMobility Poland (EMP) jest nie tylko ambitnym przedsięwzięciem motoryzacyjnym — to instrument polityki gospodarczej państwa, oparty na precyzyjnych założeniach i zrozumieniu makroekonomicznych procesów i skali umożliwiającej redefinicję roli sektora motoryzacyjnego w Polsce. Jako ekonomista z wykształcenia doskonale rozumiem, że sektor ten to nie symbol prestiżu, ale nowy silnik realnego wzrostu gospodarczego dla kraju. Ta inwestycja to także przykład na to w jaki sposób środki z KPO mogą być efektywnie zainwestowane w polską ekonomię gwarantując jej stabilne fundamenty wzrostu, tworząc jednocześnie dla przedsiębiorców z branży realne szanse do rozwoju i ekspansji — podkreśla Tomasz Kędzierski, prezes ElectroMobility Poland.
[Warszawa] Praga Południe – mocny punkt na mapie warszawskiego rynku pierwotnego artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Praga Południe – mocny punkt na mapie warszawskiego rynku pierwotnego
Pozycja Mokotowa i Białołęki w gronie warszawskich dzielnic dysponujących bogatą ofertą mieszkaniową...
Anna i Krystyna wydrążą tunele warszawskiego metra na Karolinie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Anna i Krystyna wydrążą tunele warszawskiego metra na Karolinie [ZDJĘCIA]
Ogromne, ważące 650 ton tarcze TBM o imionach Anna i Krystyna są już na Karolinie, gdzie – po złożeniu – rozpoczną drążenie tuneli ostatniego, bemowskiego odcinka drugiej linii metra. Prace zostały zaplanowane w taki sposób, żeby pierwsi pasażerowie mogli dojechać do stacji Lazurowa, Chrzanów i Karolin jeszcze w 2026 roku.
Muzeum Getta Warszawskiego – innowacyjne podejście do ochrony historii [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Muzeum Getta Warszawskiego – innowacyjne podejście do ochrony historii [FILM+ZDJĘCIA]
Budowa Muzeum Getta Warszawskiego to przykład innowacyjnego podejścia do projektowania i realizacji inwestycji budowlanych, które łączą nowoczesne technologie, poszanowanie historii oraz troskę o środowisko. Studenci inżynierii wodnej z Wydziału Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej odwiedzili plac budowy by zobaczyć, jak teoria przeplata się z praktyką, a także, jak w rzeczywistości wygląda rozwiązywanie skomplikowanych problemów inżynieryjnych.
Warimpex uzyskał pozwolenie na budowę biurowca Chopin Office w Krakowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warimpex uzyskał pozwolenie na budowę biurowca Chopin Office w Krakowie [WIZUALIZACJE]
Coraz bliżej rozpoczęcia budowy nowego biurowca firmy Warimpex w stolicy Małopolski. Budynek powstan...
[Warszawa] Centrum Nowych Technologii "Ochota"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Centrum Nowych Technologii "Ochota"
Warszawa, Ochota
Dom Pracownika Naukowego UWinwestycja
Pokaż inwestycję
Dom Pracownika Naukowego UW
Warszawa, Szturmowa 4
W Warszawie powstaje nowa siedziba Instytutu Pileckiego [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje nowa siedziba Instytutu Pileckiego [FILM]
Nowa siedziba Instytutu Pileckiego powstanie przy ul. Siennej 82 w Warszawie, na pograniczu Śródmieścia i Woli. Istniejący budynek biurowo-usługowego zostanie rozbudowany i przebudowany dla stworzenia optymalnych warunków do prowadzenia nowoczesnych badań naukowych i archiwalnych, popularyzacji historii oraz szeroko pojętej działalności kulturalnej.
Powstaje nowa siedziba Instytutu Pileckiego w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Powstaje nowa siedziba Instytutu Pileckiego w Warszawie
Nowa siedziba Instytutu Pileckiego powstanie przy ul. Siennej 82 w Warszawie, na pograniczu Śródmieścia i Woli. Istniejący budynek biurowo-usługowego zostanie rozbudowany i przebudowany dla stworzenia optymalnych warunków do prowadzenia nowoczesnych badań naukowych i archiwalnych, popularyzacji historii oraz szeroko pojętej działalności kulturalnej.
[Katowice] PPP szansą na oszczędzenie publicznych pieniędzyartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] PPP szansą na oszczędzenie publicznych pieniędzy
Poseł Adam Szejnfeld w piśmie obejmującym Patronat Honorowy nad "I Ogólnopolskim Forum PPPortal.pl -...
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Władze Warszawy osiągnęły porozumienie z firmą Gülermak, która wybuduje trzy kolejne stacje drugiej linii metra i STP Karolinartykuł
Pokaż artykuł
Władze Warszawy osiągnęły porozumienie z firmą Gülermak, która wybuduje trzy kolejne stacje drugiej linii metra i STP Karolin
Dobra informacja odnośnie realizacji następnych stacji warszawskiego metra. Władze Warszawy osiągnęły porozumienie z firmą Gülermak, która wybuduje kolejne trzy stacje drugiej linii metra: Lazurową, Chrzanów i Karolin. Ta sama firma zrealizuje także stację techniczno-postojową. To ważna dla miasta inwestycja transportowa, oddane niedawno stacje metra pokazują jak bardzo mieszkańcy czekają na kolejne.
Centrum Sportu i Rekreacji Uniwersytetu Warszawskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Sportu i Rekreacji Uniwersytetu Warszawskiego
Warszawa, Stefana Banacha 2A
[Wrocław] Przyszłość placu Nowy Targ: na dole parking, na górze jarmarkartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Przyszłość placu Nowy Targ: na dole parking, na górze jarmark
Skończyły się już prace nad konstrukcją parkingu podziemnego na placu Nowy Targ. Została do zrobieni...
REKLAMA